Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Aralık 2010 Cuma

THE WORLD IS YOURS



Scarface i izlememiş herhangi bir bünye olmadığını varsayarak (ümit ederek) yekten konuya dalıyorum,var mı benle dalan ya da filmle ilgili bir giriş yaparsak fena olmaz,hatırlamayanlara hatırlatalım;

bilindiği üzere bu baba laf,Scarface in biricik,çok acaip adamı Tony Montana(çocukluk yıllarımın counter-strike nick iydi!)' nın hayat felsefesinin ta kendisidir ki gerçekten de Tony hiç yoktan dünyaların sahibi olabilmiş ve fakat bir hatun kişi(ki hatun ne hatundur vesselam) yüzünden herşeyi kaybedip gitmiştir...Genç Tony mülteci olarak geldiği Amerika'da yeni yeni filizlenirken bir doğum günü esnasında gökyüzünde ki Goodyear zeplinine başını kaldırır üzerinde ışıklarla "the world is yours" yazar.ahanda link veriorum 1:17 ye dikkar!

http://www.youtube.com/watch?v=m088QNQomOg


Tony kök salar,korku sarar,büyür ve büyür...Daha sonraları o kocaman ihtişamına girizgahlar Döşenesi evinin içindeki süs havuzunun başına bir heykel yaptırır heykeli şu yazı kaplar "the world is yours"!Filmin sonlarına doğru o güzelim evde güzeller güzeli bir çatışma yaşanır.Çatışmaya güzeller güzeli dememin sebebi Al Pacino hastalarının o sahneye ayrı bir aşık olmasındandır!
Velhasıl bu laf işte bu filmin karakteridir.
Çok küçüktüm bu filmi izlediğimde ve hatta bi bok ta anlamamıştım zira Oscar jurisi de anlamamış olacak ki ödülsüz göndermişler Al Pacino abimizi!Lakin aklımda bu laf hep varoldu!Nedendir bilinmez...belki birgün dünyalar benim olabilir diyedir belki de...
bunları anlatıyor oluşumun sebebi ikinci dövmemdir efendim:

Herkese ayrı ayrı anlatmaktansa blogumu bir anlatıcı olarak seçiyorum,evet hı hı!Çünkü her dövme yaptırana sorulduğu gibi "ne yazıyor?neden onu yazdırdın?neden yours yazdırdın da mine yazdırmadın?'SANANE GÖT'! gibi sorular soruluyor ve ben sorulardan sıkılgan bi herifim...
"the world is yours" benim için çocukluk sanrısıdır belki,belki de dünyaları bana vaadeden başka birşey olmadığındandır...Tony Montana kralsın,saygılar...
İnsan neden dövme yaptırır,neden sağını solunu ömrünün sonuna kadar taşıyacağı izlerle doldurur gibi sorulara cevap arayanlara;"sanane lan",diyor bu yazımı burada bitiriyorum.Şaka lan şaka önemli bi konu bu dövme olayı,hatta sevgili dövmecim Ayhan Utaş la bir röportaj yapıp burada yayınlayabilirim,zira dövme aslında bir felsefedir bir de bu yanından incelemekte fayda var bu dövüşken olayı!..
Bunca zamandır ihmal ettiğim blogumu bu dövülmüş yazıyla şenlendirdikten sonra kısa süre içinde Wikileaks ve A-kent le ilgili iki yazıyla doldurmak için geri döneceğim...
Bekleyin beni...

2 yorum:

  1. bekliyoruz ama çok az yazıyorsun üstad.
    bu arada bende dövdürmek istiyorum ama meslek icabı olmuyo biliyorsun.
    sana ne lan göt dedirtmediğim için ne mutlu bana.
    röportaj vaadini gerçekleştirirsen ne hoş olur

    YanıtlaSil
  2. uzatmıcam artık canımıniçi en kısa sürede de o röportaj yapılacak;)
    yahu ne oyuncular var sağı solu dövmeli yaptıralım sana da şöle ufak bişi?

    YanıtlaSil