Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

12 Temmuz 2010 Pazartesi

Sen Doğalı Beri



Sen doğalı beri yirmibeş,
Ben seni göreli altı-yedi,
Ben seni seveli beri tam beş sene oldu-olacak sevgili...
Birkaç ayrılık falan oldu bu arada,
Birkaç yüz kez kavga dövüş falan,
Birkaç litre gözyaşı cabası...
Hani her sabaha sesinden günaydınlanmak ne ala bir lütuf falan...
Öyle alakasız öyle komik başlayan
Böyle sevdalı böyle ağır yollanan bir birbirimizlik olurmuş meğer,olmaz sandık ilk zaman...

Çok değiştin sen sevgili,
Saçların falan,
Topuk yüksekliğin,
Bakışların,duruşların,sevişlerin falan...

Her halin ayrı güzel,
Her halin ayrı çiğdem,
Her halin ayrı çiçek falan...

Her halim ayrı vurgun,
Her halim ayrı aşık,
Her halim ayrı divane falan...

Şimdi ömrünün yirmibeşinde,
Biraz gürültülü biraz sessizce,
Seveyim istiyorum daha nice zaman
Daha nice kavga
Daha nice sevişmenin eşliğinde...

Doğdun diye,
Gördün diye,
Sevdin diye,
Gittin ve döndün diye,
Sen diye,
Ben diye,
Biz diye güzel herşey biz diye sakin biz diye kavgalı dalgalı...

Aslı astarı özeti şu yani sevgili,
Sen diye ben,
Sen diye biz falan...

İyi ki doğdun,
İyi ki büyüttün beni diye...

4 yorum: